.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط بين سيب زميني و نمايندگي مجلس
مديرکل سابق صدا وسيماي مرکز مازندران در گفت وگو با روزنامه بامداد گفت:جاي تاسف است كه علي رغم حضور 3 نماينده مازندران در كميسيون كشاورزي، رييس اين كميسيون از استان خوزستان با مدرك علوم ...
ارتباط  بين سيب زميني و نمايندگي مجلس

مديرکل سابق صدا وسيماي مرکز مازندران در گفت وگو با روزنامه بامداد گفت:جاي تاسف است كه علي رغم حضور 3 نماينده مازندران در كميسيون كشاورزي، رييس اين كميسيون از استان خوزستان با مدرك علوم اجتماعي انتخاب مي‌شود!

شجاعي افزود: زماني كه استانداران براي مهيا شدن كارهاي توسعه‌اي آماده مي‌شوند و نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها و توانمندي‌هاي استان را مي‌شناسند، تغيير مي‌كنند كه خود معلول علت‌هاي مختلفي است:اول اينكه استانداراني كه انتخاب مي‌شوند از ابتدا در گزينش آنها دقت لازم نمي‌شود، دوم اين که به دليل غيربومي بودن، شناخت كامل نسبت به استان ندارند و تا بخواهند استان و نقاط قوت و ضعف را بشناسند، مدت زماني به طول مي‌انجامد و سوم اينكه مجمع نمايندگان مازندران كه بازوي توانمندي براي پيشبرد اهداف توسعه‌اي استان به شمار مي‌رود بايد در انتخاب استاندار، قويتر و قدرتر عمل كند.

وي ادامه داد:در استان‌هاي همجوار مانند گلستان و گيلان از بين نماينده‌ها وزرايي بيرون آمدند اما نماينده‌هاي مردم مازندران متاسفانه از مجموعه افراد داراي سمت‌هاي مهم و كلان‌نگر انتخاب نمي‌شوند و عمدتا از مجموعه مديران شهرستاني و بخشي هستند.

رييس هيت ورزش هاي همگاني استان گفت:در مازندران بايد افراد بزرگ را بسازيم، همان طوري كه در گلستان افرادي مانند متكي نماينده سابق كردكوي و عباسي نماينده سابق گرگان كه سابقه‌ي رياست دانشگاه آزاد قائمشهر را طي 2 سال گذشته دارد، را با شناخت دقيق ساخته و به آنها راي دادند.
اما متاسفانه مردم مازندران به لاريجاني‌ها راي ندادند، مردم ما بايد همان گونه كه در خريد سيب‌زميني دقت مي‌كنند، در انتخاب وكلاي خود نيز دقت بيشتري كنند.

وي افزود:متاسفانه هيچ‌مسافري بيش از 2 روز نمي‌تواند در ساري بماند؛ براي اينكه ساري نتوانسته از ظرفيت شهري براي جذب گردشگر بهره‌ كامل را ببرد و ظرفيت پذيرش مسافر را ندارد و مسافران پس از يكي دو روز اقامت در ساري به دليل نبود مراكز تفريحي، فرهنگي، ورزشي، سواحل مناسب، اماكن تاريخي ديدني و… احساس خستگي مي‌كنند، در صورتيكه در شهرهايي همانند شيراز، اصفهان، يزد، همدان و … مسافران فرصت نمي‌كنند تا همه اماكن ديدني شهر را ببينند.

شجاعي درباره حضور خود در انتخابات مجلس آينده گفت:من به چند دليل آمدم. اول اينكه فرهيختگان و نخبگان استان مازندران و شهرستان ساري از من خواستند كه در اين عرصه حضور يابم.


دومين دليل انگيزه‌هاي شخصي خودم است و اينكه برايم جاي سوال دارد كه چرا نمايندگان مردم مازندران در مجلس نتوانستند به خوبي از جايگاه حقوقي مردم صيانت كنند و از ميان نمايندگان مازندران حتي يك شخصيت ملي نتوانست ظهور كند.

 همچنين در هيچ يك از كميسيونهاي مجلس مازندراني‌ها رياست كميسيون را به عهده ندارند، در صورتي كه اگر نمايندگان مردم مازندران، توانمندي‌هاي بالاتري داشته باشند. مي‌توانند برخي از اين مناصب را در راستاي استيفاي حقوق مردم تصاحب كنند، البته مازندران در هيات دولت هم نماينده‌اي ندارد، گرچه روساي سازمان‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ومحيط‌زيست، مازندراني هستند. اما آنها در دولت حق راي ندارند.


دليل ديگر من از حضور در انتخابات آتي نمايندگي مردم در مجلس اين است كه نظام مقدس جمهوري اسلامي براي من شجاعي 10 سال هزينه كرد تا مدير شدم. لذا تفاوت من با ديگران در ورزيده شدن در عرصه اجرايي، شناخت كامل ظرفيت‌هاي استان مازندران و به طريق اولي شهرستان ساري (با تاكيد) و اشراف كامل بر چالش‌ها و توانمندي‌هاي استان و مركز آن است.

وي در پايان گفت و گو در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه بامداد که پرسيده بود:"آقاي دکتر خسته که نشديد؟"گفت:" من مرد روزهاي سختم. "

گفتني است شجاعي مدتي پيش از مديرکلي صدا وسيماي مازندران استعفا داد تا با تمام قدرت در انتخابات آينده مجلس شرکت کند.او پيش تر هفته نامه محلي"همولايتي"را انتشار مي داد که مدتي است با تغيير ترتيب انتشار،آن را به روزنامه تبديل کرده است.صاحب امتياز نشريه بامداد که فعلا" دو روز در هفته منتشر مي شود،موسسه امام جعفرصادق است./مازندنومه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طوسي 17 مرداد 1386
با سلام و احترام خدمت مدير تواناي سايت

شما با درج اين مطلب تا حدودي موضع شخصي خودتان را در انتخابات مشخص نموديد ، ولي اي كاش از كانديدا هاي قدر و توانايي چون آقايان ... هم مقالات و مصاحبه هايي به عمل بياوريد.
مردي كه بعد 10 سال مديريت در يكي از حساس ترين سازمانهاي استان اينگونه براي جذب تعدادي راي صحبت مي كند كه مردم را جماعتي بي خيال ، بي توجه و عامي فرض مي نمايد چگونه مي تواند در افكار عمومي تاثير مثبت نهد.

مردم ما احزاب را مي شناسند، سياست ها را تا حدودي مي دانند، مردم ما معني سوء استفاده و تبليغات غير مستقيم را هم مي دانند.درست است جماعتي به خاطر پول و جماعتي به خاطر قوم و قبيله انتخاب مي كنند ، ولي خوب مي دانند معني انتخاب سيب زميني با انتخاب نماينده فرق دارد .
از صدا و سيما و ورزش هاي همگاني نميخوام صحبت كنم زيرا حرفهاي زيادي براي صحبت است كه چگونه عدالت اجتماعي رعايت شد !!!!!!!!!!!!!!

"من مرد روزهاي سختم " اين صفت برازنده شخصي است كه در اوج توانمندي وشايستگي به دليل تغييرات نا متعارف بدنه دولت به كنار زده مي شود ، مردي كه دوباره بر مي خيزد و با جماعت مردم عجين مي شود تا بيايد يا مردي كه با وجود حضور موفقش در مجلس هاي قبلي و خدمات ارزنده اش به دلايل ناشناخته صحبتي از او به ميان نمي آيد . مرداني كه براي معرفي خود نه رسانه عمومي دارد كه سوء استفاده كند و نه شأن و حرمت ورزش را براي منافع شخصي خود زير سئوال مي برد.
مردان جواني كه به حق سرداران جوان سازندگي بايد ناميده شوند.
خواهش من به عنوان عضو كوچك اين شهر كه تقريبا با همه كانديدا ها آشنايي كامل دارم اينست كه با ضوابط انتخابات را دنبال نماييد نه روابط .

سپاسگزارم
ساروی 17 مرداد 1386
فصلی که نیکوست از بهارش پیداست.
اقای شجاعی تا حلا که صدا و سیما این رسانا ملی دربست در اختیارت بود
چه تاجی بر سر مردم ساری زدی که حالا شعار های تبلیغاتی میدهی
شما بمدت 8 الی 10 سال نتوانستی مردم را اگاه بگنی بین خرید سیب زمینی و انتخاب نماینده فرق غائل بشوند. چطوری میخواهی وکیل و وزیر ودرست بکنی .
محمد 17 مرداد 1386
سیب زمینی شکم سیر میکنه اما ............ چه از دستش بر میاد
بهلول 17 مرداد 1386
تو صدا سیما بود چه برگ زرینی بود که بخواد نماینده مجلس بشه
نا شناس 17 مرداد 1386
جناب شجاعی امیدوارم موفق باشید دوستت داریم مرد کارید با مجموعه ای از داوطلبین در شهرهای مختلف دست به یکی کنید وتبلیغ درست حسابی وعلمی حتما موفق خواهید شد
نا شناس 17 مرداد 1386
مسلما اقای دکتر شجاعی از پس روزهای سخت مجلس هشتم نیز بر خواهدامد.
دامادي 20 مرداد 1386

با سلام به همه دوستان و عرض احترام

با متن بسيار شيوا و منطقي اين آقا يا خانم كه در مورد ضوابط و روابط انتخابات نوشتند، چيزي براي گفتن نمي ماند ، من هم مثل ايشان مي خواهم از كانديدا هاي قدر اين شهر مقالات يا بيوگرافي منعكس شود تا اين آقايان قبل از مدت كوتاه تبليغات براي عموم شناخته شوند. يقينا مردان قدر ديروز كه با جابجايي كابينه دولت بركنار شده اند اگر به مردم توانا و فهيم مان معرفي شوند ديگر نيازي به اين نيست تا برخي افراد از خدا بي خبر و به ظاهر زرنگ به اسم جشن ها و مراسم مذهبي و بازي با اعتقادات مردم ( در سالن صدا و سيما يا سالن هاي ورزشي ) مردم را چنان عامي و بي خرد فرض كنند تا تفاوت خريد سيب زميني و انتخابات را گوشزد نمايند.

از مديريت بي نظير سايت متشكرم
دامادي(اصلاح شده متن قبلي) 20 مرداد 1386
با سلام به همه دوستان و عرض ارادت و احترام

با متن بسيار شيوا و منطقي اين آقا يا خانم كه در مورد ضوابط و روابط انتخابات نوشتند، چيزي براي گفتن نمي ماند ، من هم مثل ايشان مي خواهم از كانديدا هاي قدر اين شهر مقالات يا بيوگرافي منعكس شود تا اين آقايان قبل از مدت كوتاه تبليغات براي عموم شناخته شوند. يقينا مردان متخصص ، فني و كارآمد ديروز كه با تغييرات معمول بدنه دولت به كنار گذاشته شده اند ، اگر به مردم توانا و فهيم مان معرفي شوند ديگر نيازي به اين نيست تا برخي افراد از خدا بي خبر و به ظاهر زرنگ به اسم جشن ها و مراسم مذهبي و بازي با اعتقادات مردم ( در سالن صدا و سيما يا سالن هاي ورزشي ) مردم را چنان عامي و بي خرد فرض كنند تا تفاوت خريد سيب زميني و انتخابات را گوشزد نمايند.

از مديريت بي نظير سايت فوق العاده متشكرم
manam 21 مرداد 1386
با عرضِ سلام خدمت دوستان، شرمنده من فونت فارسی نداشتم ، من به شخص از آقای دکتر شجاعی حمايت ميکنم ، چون ريسک جالبی کرد،اون خوب ميدونست که اگه رو مردمِ آگاه کار کُنه رای عیدش نميشه، در نتیجه با شکستن حرمتِ ورزش و ورزشکارا، با ابزاری مثل هیات ورزشهای همگانی ، می خواهد رو افرادِ نه آگاه کار کُنه ، بلکه، خدا رو چه دیدید !!! ba arze salam khedmate doostan, sharmandeh man fonte farsi nadashtam , man be shakhse az aghaye DOCTOR shojaee hemayat mikonam , chon riske jalebi kard,oon khoob midoonest ke age roo mardome agah kar kone raee ayedesh nemishe, darnatije ba shekastane hormate varzesh va varzeshkara, ba abzari mesle heyate varzeshhaye hamegani , mikhad roo afrade na agah kar kone , balke, khodaro chedidi !!!
یک مدیر استانی 21 مرداد 1386
با سلام
به اقای شجاعی بفرمایید اگر توانستند در صدا و سیما ، نه ببخشید رسانه ملی!!! عدالت پیشه کنند و سیاسی عمل نکنند !!به گردونه کاندیداتوری انتخابات مجلس راه پیدا کنند.وگرنه جای هر .....
نا شناس 21 مرداد 1386
با سلام خدمت شما
اولا باید عرض کنم ایشان دکتر نیستند بلکه دانشجوی دوره دکترا در یکی از گشور های شوروی سابق هستند.
سوالی که ایشان پرسیدند چرا صنعت توریسم در مازندران و ساری ضعیف است ؟این را باید از خود شجاعی پرسید.مگر شما مدیر کل شبکه استانی نبودی چطور طی این 10سال به فکر صنعت گردشگری نبودی؟
چرا طی این 10سال از مسوولین استان اعم از استاندار -رئیس گردشگری استان و...نخواستید این معضل را حل کنند .
حالا که موقع انتخابات شده می خواهی دیگران را متهم کنی تا خودت را بالا بکشی؟
اقای رمضان شجاعی مردم ما فهیم تر از ان هستند که شما فکر می کنیدشما خودت طی این 10 سال چه حرکت مثبتی برای مردم ساری و استان انجام دادید؟
ایا شده گوشه ای از مشکلات مردم ساری و استان را به تصویر بکشید و از مسوولین استان و نمایندگان بخواهید بیایند جوابگو باشند؟
یا ملاحظه کاری کرده اید و نخواستید شرمنده دوستان نماینده شوید
بس است اقای رمضان شجاعی این مردم را فریب ندهید بهتر است بجای اینکه سر این مردم را با این حرفها گرم کنید یه خورده عاقلانه فکر کنید و فکر اون دنیا هم یاشید
به جای اینکه از رسانه ملی در جهت اهداف انتخاباتی استفاده می کردید گوشه ای از بدبختیهای مردم را نشان می دادید تا مسوولیت اندکی تامل می کردند.خودم شاهد بودم در ایام عید با دعوت از اقای عباسی مجری شبکه سه سیما و به اسم اجرای برنامه در شهر های مختلف هدفی نداشتید جز مطرح کردن خودتان.
دست اخر یه سوال میپرسم ایا اگر جناب اقای دکتر کردان نبودند ایا باز هم شما اینقدر پیشرفت می کردید؟
اقای رمضان شجاعی مجلس جای کارهای حزبی و سیاسی نیست مجلس محل رفع مشکلات مردم در راستای تصمیمات کلان کشوری است.
بروید شانس خود را جای دیگر امتحان کنید
شما اگر فکر دغدغه حل مشکلات مردم را داشتید حداقل تا موقع انتخابات سری به روستای های ساری می زدید و از مشکلات شهر ساری و روستاهای تابع ان مطلع می شدید تا اگر خدای نکرده مردم از روی ناچاری به شما رای دادند در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارید نه اینکه بعداز استعفا از مدیر کلی دنبال پست و مقام در تهران باشید و رایزنی کنید که مشاور قائم مقام رئیس سازمان صداو سیما شوید یعنی مشاور اقای مهندس هنردوست.
خوانندگان محترم شما خودتا قضاوت کنید ....
مجمع مازندراني هاي مقيم تهران 23 مرداد 1386
مجمع مازندرانيهاي مقيم تهران در جهت بررسي مشكلات مازندران وراهكارهاي توسعه آن چندين همايش، قبل و بعد از تدوين سند چهارم توسعه بر گزار. كه مسئوليني از استان. ازجمله استاندار و نمايندگان مجلس حضور داشتند .شجاعي بزرگوار نه تنها يكبار هم شركت نكرده بلكه مجموعه تحت مسئوليت او حتي خبر آنرا هم پخش نكردند . امروز اين شعارها عجيب نيست ??!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.